reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Marek Novotňák

Marek Novotňák

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Raz som si všimol jeden plagát.Bolo na ňom "Choď a pozeraj sa!"Odvtedy idem a pozerám sa. Zoznam autorových rubrík:  FotografieUrčite to poznáte.(Fejtóny)Kopance od múzyAnglicko krížom krážomLanzarote krížom krážomSlovensko krížom krážom

reklama

Určite to poznáte.(Fejtóny)

Pozor na ilustračné fotografie, sľuby, predsavzatie...

Marek Novotňák

Pozor na ilustračné fotografie, sľuby, predsavzatie...

Určite to poznáte. Obzeráte si v potravinách nejaký polotovar a pod obrázkom chutného jedla na obale je malými písmenkami upozornenie -Ilustračná fotografia- a vám je hneď jasné, že to čo budete mať na tanieri po uvarení sa nemusí podobať obrázku na obale a ušetrili ste si nemilé prekvapenie. Takéto upozornenie môže predísť veľkému sklamaniu.Obzerám si predvolebné bilbordy rôznych politických strán a ako pozerám, tak pozerám, upozornenie nikde.

  • 5. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 899x
  • 6
Končím, už žiadne láskavosti

Marek Novotňák

Končím, už žiadne láskavosti

Našiel som peňaženku. Cudziu. Ja byť na mieste toho nešťastníka, teda vlastne na jej mieste, lebo na dokladoch bolo ženské meno, určite by som sa potešil, že sa našla. Pravda bez peňazí, ale aspoň doklady si nemusí vybavovať nové . S dobrým pocitom, že budem za tento skutok o schodík bližšie do nebíčka som sa ju rozhodol vrátiť osobne a poviem vám... nikdy viac.

  • 30. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 8 674x
  • 90
Nie pre seba, priatelia, nie pre seba, pre rodinu to robím

Marek Novotňák

Nie pre seba, priatelia, nie pre seba, pre rodinu to robím

„Všímajte si znamenia, ktoré vás nasmerujú tým správnym smerom a ukážu vám cestu k novým možnostiam, šťastiu a blahobytu. Sú všade, len my im nevenujeme pozornosť." -znel mi v hlave hlas astrologičky Hortenzie cestou do práce. Každé ráno pri raňajkách počúvam rannú šou v rádiu a dnes astrologička predpovedala aký bude nasledujúci týždeň. Zvyčajne tomu nevenujem veľkú pozornosť, jedným uchom dnu druhým von, ale dnes tomu bolo inak. Jedným uchom dnu a druhým nie a nie von.

  • 16. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 065x
  • 1
Čo by človek neurobil pre svoje zdravie

Marek Novotňák

Čo by človek neurobil pre svoje zdravie

V poslednej dobe som pribral. Moja vina. Veľa jedla a málo pohybu. Nejaké to kilo navyše by mi až tak nevadilo nebyť toho, že sa mi s pribúdajúcimi kilami zvýšil aj krvný tlak. Mierna nadváha sa dá na určitú dobu zamaskovať, vypnúť hruď, stiahnuť brucho a hneď to vyzerá lepšie, ale ako zamaskujete vysoký krvný tlak pred manželkou, ktorá je zdravotná sestra s tlakomerom v ruke?

  • 31. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 591x
  • 9
Som štamgast...bankový štamgast

Marek Novotňák

Som štamgast...bankový štamgast

Určite to poznáte. Chcete si kúpiť byt a tak požiadate o úver v banke .Zháňate pečiatky, vypisujete formuláre, beháte od dverí k dverám. Je to maratón na konci ktorého vám schvália úver a všetko je v najlepšom poriadku. Tak to bolo aj v mojom prípade ...teda...až do chvíle, keď som sa rozhodol úver použiť.

  • 26. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 526x
  • 19
reklama
Odkaz na chladničke

Marek Novotňák

Odkaz na chladničke

Najdôležitejším zariadením v domácnosti je chladnička. Ako by povedal Jára Cimrman: „Můžeme o tom diskutovat, můžeme o tom vést spory, můžeme s tím nesouhlasit, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat. " Ak by totiž neboli chladničky, kam by sme potom lepili odkazy?

  • 9. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 477x
  • 8
Čo som ja horší než oni?

Marek Novotňák

Čo som ja horší než oni?

V poslednej dobe mám pocit, že mi niečo uniká. Trápi ma vnútorný nepokoj. Kam sa len pohnem narážam na úspešných ľudí. A ja nič. Čo som ja horší než oni? Problém je len v tom, že neviem kde začať.

  • 19. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 340x
  • 2
Dinosaurus

Marek Novotňák

Dinosaurus

„Král velmi lúbi královnu. Na lade sa lahko korčuluje."- No čo krútite hlavami? Treba kráčať s dobou. Nesledujete telku?-„ Šlachtic má velkú šablu ..."

  • 18. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 113x
  • 3
Omrvinky...

Marek Novotňák

Omrvinky...

Vždy, keď sa krája koláč, tak na stole ostanu omrvinky. Nevyhadzujem ich, ale vyjedám prstom jednu po druhej.Pripomínajú mi ako koláč chutil. Nech sa páči...okoštujte...zopár omrviniek z môjho písacieho stola.

  • 4. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Seroška

Marek Novotňák

Seroška

Moja žena je závislá. Nehovorí sa mi to ľahko, ale je to tak. Teda dovoľte, aby som vám to vysvetlil, tu nejde o drogy alebo alkohol. Ona je seriálový maniak alebo ako som si ju zvykol volať- Seroška.

  • 29. dec 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 18
reklama
SkryťZatvoriť reklamu